Koolitus on mõeldud kõikidele õpetajatele üldhariduse erinevatel astmetel, samuti koolieelsete lasteasutuste õpetajatele ning huvihariduses ja keskkonnahariduskeskustes tegutsevatele õpetajatele. Koolitusel tutvustatakse valminud kliimahariduslikke õppematerjale koos metoodiliste juhistega materjalide parimaks kasutamiseks.
Koolituse eesmärk on toetada säästlikku arengut väärtustava kliimakindla ja kliimasõbraliku ühiskonna loomist kujundades eri haridusastmete õpetajate kliimahoidlikke teadmisi, oskusi ja väärtushoiakuid, õpetamaks lapsi.
Koolitusele registreerumine
Palume ÕISis koolitusele registreerimisel jälgida sihtgruppi ja auditoorse õppetöö toimumise asukohta!
Grupi täitumisel ootenimekirja registreerumiseks palun kirjutage aadressile merilin.piirmann@ut.ee
Koolitus koosneb kolmest osast: 1. osa iseseisev e-õpe moodle´s (6 h), moodle avaneb õppijale 15.02.24 2. osa auditoorne õpe (8 h) (Rakvere, Pärnu, Tallinn, Tartu) 3. osa reflektsioon moodle´s (12 h), moodle’i reflektsiooni osa avaneb õppijale peale auditoorset koolituspäeva ning on avatud kuni 19.04.24 |
KUUPÄEV |
KOOLITUS |
SIHTRÜHM |
RAKVERE | Rakvere Riigigümnaasiumis, aadressil Lai 36 | |
29.02.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (alushariduses) | Koolieelse lasteasutuse õpetajad |
29.02.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (põhikooli II ja III kooliaste) | Põhikooli II ja III kooliastme õpetajad |
29.02.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (gümnaasiumiastmes) | Gümnaasiumiõpetajad |
PÄRNU | Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis, aadressil Ringi 35 | |
05.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (põhikooli I kooliastmes) | Põhikooli I kooliastme õpetajad |
05.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (gümnaasiumiastmes) | Gümnaasiumiõpetajad |
05.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (huvihariduses) | Huvihariduse õpetajad |
TALLINN | Tallinna Ülikooli Mare majas, aadressil Uus-Sadama 5, Tallinn | |
20.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (alushariduses) | Koolieelse lasteasutuse õpetajad |
20.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (põhikooli II ja III kooliaste) | Põhikooli II ja III kooliastme õpetajad |
20.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (gümnaasiumiastmes) | Gümnaasiumiõpetajad |
20.03.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (huvihariduses) | Huvihariduse õpetajad |
Projekti „Kliimateadlikkus koolist ühiskonda: laste, noorte ja õpetajate võimestamine kliimamuutuste mõjude vähendamiseks” lõpukonverents |
||
Eesti Maaülikoolis, aadressil Friedrich Reinhold Kreutzwaldi 1a, Tartu | ||
03.04.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (alushariduses) | Koolieelse lasteasutuse õpetajad |
03.04.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (põhikooli I kooliastmes) | Põhikooli I kooliastme õpetajad |
03.04.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (põhikooli II ja III kooliaste) | Põhikooli II ja III kooliastme õpetajad |
03.04.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (gümnaasiumiastmes) | Gümnaasiumiõpetajad |
03.04.2024 | Laste ja noorte kliimateadlikkuse kujundamine (huvihariduses) | Huvihariduse õpetajad |
Koolituste maht on 26 akadeemilist tundi, sellest 8 tundi on auditoorset õpet, 6 tundi e-õpet, iseseisev töö mahus 12 tundi.
Auditoorsele koolituspäevale eelneb e-õpe, kus kõik osalejad peavad iseseisvalt Moodle keskkonnas tutvuma koolituse õppematerjalidega. Moodle keskkonnas avanevad õppematerjalid 2 nädalat enne auditoorse õppetöö päeva. Auditoorsele õppepäevale järgneb iseseisev töö, mis seisneb õpiobjektides kirjeldatud tegevuste rakendamises ja oma tegevuse põhjal tagasisideküsimustiku täitmises.
Koolituse kõigi osade tähtaegsel läbimisel väljastatakse osalejale Tartu Ülikooli täienduskoolituse tõend.
Koolitus toimub Euroopa Majanduspiirkonna Finantsmehhanismi 2014 – 2021 programmi “Kliimamuutuste leevendamine ja nendega kohanemine” avatud taotlusvooru “Kliimateadlikkuse suurendamine” raames. Koolitus on sihtrühmas märgitud osalejatele õppeteenustasuta.