Süsteemne ja teaduspõhine haridus aitab mõista ja pehmendada kliimakriisi mõju. See võimestab inimesi teadmiste, oskuste, väärtuste ja hoiakutega, mis on vajalikud, et nad saaks olla muutustes aktiivsed osalised ja vähendada kliimamuutuste negatiivseid tagajärgi. Projekti käigus töötatakse välja strateegiad, et eesti haridussüsteemis oleks õpilastel võimalik kujuneda kliimateadlikeks inimesteks. Selleks analüüsitakse ja mõõdetakse õpilaste praegusi teadmisi, oskusi ja hoiakuid kliimamuutusest arusaamise, kliimamuutuste leevendamise ning nendega kohanemise osas. Samuti analüüsitakse olemasolevaid õppevahendeid ja strateegiaid. Fookuses on kõigi õppetasemete ja õppeainete õpetajate koolitused nii erialaste kui üldoskuste osas kliimateadlikkust silmas pidades. Õpetajad kaasatakse ka uute õppevahendite loomisse ja koolitatakse välja, et projektis koondatud teadmine jõuaks koolides õpetamiseni.
Projekti juhib Tartu Ülikooli füüsika instituut, tegevusse on kaasatud Tallinna Ülikool ja uurimisrühm Seemik, Eesti Maaülikool, Tartu Ülikoolist Narva kolledž, Skytte instituut, Tartu observatoorium, õpetajate seminar ja loodushariduskeskus, Norra Bergeni Ülikooli muuseum ning palju väliseid eksperte.